Veelgestelde vragen | Kitchen at Work

U bent van harte welkom in onze showroom in Nijkerk.

Ga naar de inhoud

Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen ▶

U vindt hier antwoord op al uw vragen over het plaatsen, wijzigen, betalen en annuleren van een bestelling.

U kunt via onze webshop een bestelling plaatsen door de volgende stappen te doorlopen:

 

● Plaats het gewenste artikel met de gekozen opties in het winkelmandje

● Ga naar uw winkelmandje, klik op Verder naar afrekenen en vul uw gegevens in

● Kies een betaalmethode en klik op Bestelling plaatsen en betalen

● Rond de betaling af. Je ontvangt zo snel mogelijk een bevestigingsmail

 

U bent ook van harte welkom om eerst in de showroom langs te komen voordat u een bestelling doet.

Alle prijzen op de website zijn exclusief BTW en exclusief transportkosten.

Gedemonteerd: het product wordt, gedemonteerd, plat verpakt geleverd.

 

Gemonteerd: kastdelen worden voor Kitchen at Work BV gemonteerd, al dan niet op pallet, geleverd. Kastdeuren, ladefronten en andere kwetsbare delen worden er los verpakt bijgeleverd. *

*uitgezonderd de Steel-line keukens, deze worden volledig gemonteerd geleverd.

 

Geplaatst: het product wordt op locatie door een monteur van Kitchen at Work BV geplaatst, wij hanteren hiervoor de volgende spelregels:

● Het plaatsen is excl. installatiewerkzaamheden

● Het plaatsen vindt plaats op de begane grond

● De ruimte dient geheel vrij te zijn van obstakels

● De ondergrond waar de keuken moet komen dient vlak te zijn

● Bij opdracht ontvangen wij graag een aantal foto’s van de ruimte

 

Geen zorgen, dat kan gebeuren. Neem contact op met ons via info@kitchenatwork.nl of bel ons op 085 080 54 20 zodat wij het aan kunnen passen.

Uiteraard kunt u kiezen tussen meerdere verzendmethodes.

 

Verzending naar adres

De bestelling wordt op het door u gekozen adres afgeleverd.

 

Afhalen in de showroom (geopend vanaf het eerste kwartaal van 2023)

U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen in onze showroom. Dit kunt u aangeven tijdens het afronden van uw bestelling via de website.

 

De webshop van Kitchen at Work accepteert de volgende betaalmethodes:

 

● iDeal

● Creditcard

● Klarna betaal later

 

Ontdekt u schade of andere gebreken aan de producten dan dient u dit binnen 3 dagen na levering/afhalen schriftelijk aan ons te melden. Wij zullen dan de goederen omruilen.

Levering ▶

U vindt hier antwoord op al uw vragen over de levering van uw bestelling.

De levertijd staat per keuken aangegeven bij de productspecificaties.

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst nemen wij contact met u op om een geschikt bezorgmoment af te spreken.

Ja. Tegen afwijkende verzendkosten en levertijden is levering in het buitenland mogelijk. Neem contact met ons op om de opties te bespreken.

Kitchen at Work levert producten tot aan de drempel van uw voordeur op de begane grond. Indien de goederen een etage omhoog moeten kunt u contact met ons opnemen over de mogelijkheden.

 

Garantie ▶

U vindt hier antwoord op al uw vragen over de garantie van uw bestelling.

Afwijkende garantietermijnen worden per product aangegeven. Bekijk hier de algemene voorwaarden omtrent garantie.

Om gebruik te maken van de garantie vragen wij u om contact met ons op te nemen.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht via de e-mail info@kitchenatwork.nl door te geven.

 

Let op: reclamaties over aanbiedingen niet mogelijk.

Producten en diensten ▶

U vindt hier antwoord op al uw vragen over de producten en diensten die wij aanbieden.

Uiteraard is in overleg plaatsing van de keuken mogelijk. Voor het plaatsen van keukens werken we enkel samen met een vaste poule aan vakbekwame monteurs. Met hun keukenkennis -en kunde zorgen zij keer op keer voor een tevreden klant.

Neem voor het plaatsen van de keuken contact met ons op. Voor een prijsindicatie ontvangen wij graag zo veel mogelijk foto’s en tekeningen van de ruimte waar de keuken geplaatst moet worden

Voor advies kunt u vrijblijvend contact opnemen via info@kitchenatwork.nl of 085 080 54 20. Ook bent u van harte welkom in onze showroom voor een persoonlijk adviesgesprek.

Ook is het mogelijk om kleur- en materiaalstaaltjes te ontvangen via de post.

Ja. Onderaan elke webpagina kunt u zich inschrijven voor onze nieuwsbief.

Staat uw vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord!

Veelgestelde vragen Kitchen at Work

Ontvang onze checklist!

Laat u gegevens achter en ontvang gratis onze handige checklist direct in uw mailbox.